Używamy ciasteczek

Strona dla prawidłowego działania wymaga plików cookies. Szczegóły ich wykorzystania znajdziesz w Polityce Prywatności.

Przeniesienia

Terminarz i zasady przeniesień na kierunek Malarstwo, studia jednolite stacjonarne magisterskie na rok akademicki 2024/2025

Terminy

  • 16 – 17.09. w godz. 10.00 – 14.00 – składanie przez kandydatów teczek tj. prac z malarstwa i rysunku oraz dokumentów- stacjonarnie w dziekanacie Wydziału Malarstwa
  • od 26 września 2024 – można uzyskać informacje o przeniesieniu na kierunek malarstwo w dziekanacie Wydziału Malarstwa.

Procedura przeniesienia na studia

Przeniesienia na ASP w Warszawie reguluje Decyzja nr 2/2022 Prorektora ds. studenckich i jakości kształcenia ASP w Warszawie z dnia 25. stycznia 2022 r. i Regulamin Studiów na ASP w Warszawie.

Decyzja nr 2/2022

Dokumenty

Dokumenty potrzebne do przeniesienia:

  • Wniosek (załącznik nr 2 do Decyzji nr 2/2022 Prorektora d.s. studenckich i jakości kształcenia ASP w Warszawie z dnia 25. stycznia 2022 r.) do Dziekana Wydziału Malarstwa ASP w Warszawie z umotywowaną prośbą o przeniesienie i opinią kierownika jednostki, z której chce się przenieść.
  • Dokumentacja dotychczasowego toku studiów (np. karta przebiegu dotychczasowych studiów z punktami ECTS, ocenami, ilością godzin) z zaliczeniem semestru.
  • Zaświadczenie o statusie studenta z macierzystej uczelni.
  • Wymagana jest teczka z pracami z malarstwa i rysunku – maksymalnie 20 prac (w tym obowiązkowo 3 prace rysunkowe i 3 prace malarskie – studium postaci).

Przeniesienia studia jednolite magisterskie stacjonarne na kierunek malarstwo odbywają się raz w danym roku akademickim tj. we wrześniu, przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego (nie ma przeniesień na semestr letni).

Limity przeniesień na rok akademicki 2024/2025:  8